Marka jest głównym elementem marketingu, a jej nadzorowanie ma zasadnicze znaczenie dla tworzenia nowych produktów i usług. Projektowanie marki zapewnia solidne rozwiązania dla potrzeb klientów w tym zglobalizowanym świecie. Logo marki to element graficzny, który pomaga ludziom rozpoznać konkretny produkt, usługę lub organizację. Może być wykorzystywane na wiele sposobów i rządzi się własnymi prawami.
Brand design to proces tworzenia i utrzymywania wizerunku produktu lub organizacji. Spójny branding buduje tożsamość marki. Logo jest ważnym elementem każdej marki, pomaga ustalić tożsamość i stanowi wizualną reprezentację marki. Dobrze zaprojektowane logo wskazuje konsumentom, jakiego rodzaju produkt lub usługę oferujesz i pomaga im zapamiętać, kim jesteś. Logo jest najważniejszą wizualną reprezentacją Twojej organizacji, dlatego musi być unikalne i zapadać w pamięć – ale musi też być funkcjonalne. Znak powinien jasno pokazywać, czym zajmuje się Twoja marka i zachęcać ludzi do dalszych poszukiwań. Projektowanie logo Logo to niewielki obrazek lub ikona reprezentująca dużą markę. Jest ważnym elementem tożsamości biznesowej i reprezentuje firmę, produkt lub usługę. Może to być prosty symbol, który sugeruje, czym zajmuje się dana firma, lub misternie wykonany projekt graficzny. Logo jest często przedstawiane za pomocą tekstu, np. nazwy firmy, jednak symbole mogą być bardziej skuteczne w przekazywaniu określonych znaczeń bez tekstu.