Wizytówki – to nieodzowny element każdego biznesu. Kiedyś kojarzyły się głównie z adwokatami, dziś ma je niemal każdy, od kwiaciarek, fryzjerek i kosmetyczek, poprzez programistów i doradców ubezpieczeniowych, po doradców kredytowych a nawet firmy pogrzebowe. Ich design powinien być adekwatny, do branży którą mają reklamować. Wybór kolorów, grafiki i papieru zdecydowanie ma znaczenie. W szerokiej ofercie istnieje możliwość wykonywania druku wypukłego, użycia lakierów UV, zaokrąglania rogów oraz foliowania wizytówek, aby były bardziej odporne na działanie czynników zewnętrznych. Ponadto można zdecydować się na papier ekologiczny i z odzysku.
Ten papierowy prostokąt powinien ukazywać właściciela jako osobę absolutnie profesjonalną, która jest mistrzem w swoim fachu. Nie może kojarzyć się ze śmiesznością, wręcz przeciwnie, powinna łączyć wartość informacyjną z estetyczną. Taką wizytówkę można zaprojektować samemu, bądź skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy pomogą wybrać idealny projekt, a co za tym idzie, budować stabilny i spójny wizerunek firmy. Jedną z firm mających doświadczenie i świadczą możliwość wyboru projektu, jest https://www.bazarnik.pl/. Poza gotowymi projektami, zawsze można zdecydować się na własny, w pełni zindywidualizowany.
Wręczanie klientom wizytówek może zwiększyć rozpoznawalność marki. Warto je rozdawać klientom, ale też umieścić na stoliku w biurze, by zapadły w pamięć. Koniecznie należy zabrać je na targi branżowe i wszędzie tam, gdzie można spotkać potencjalnych zainteresowanych.