Nowoczesna kontrola dostępu bibinet dla uczelni

/
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Od wielu lat dąży się do tego, by placówkom naukowym zagwarantować maksymalne bezpieczeństwo. Poszukuje się rozwiązań, które są niezawodne, łatwe w obsłudze, bardzo funkcjonalne, a przy tym niezwykle dyskretne. Specyfika uczelni wymaga, by kontrola dostępu była również niezwykle elastyczna – inne uprawnienia powinny posiadać osoby zatrudnione w danej placówce, kadra naukowa oraz studenci. System bibinet umożliwia wygodne zarządzanie dostępem do określonych budynków, stref czy pomieszczeń w różnych dniach i godzinach.

Gdzie i w jaki sposób może działać kontrola dostępu na uczelni?

System monitorowania dostępu sprawdzi się zarówno w małych, prywatnych uczelniach, jak i największych placówkach. Może zabezpieczać wejścia główne do budynków, poszczególne sale, domy studenckie, hale sportowe, biblioteki, stołówki, pomieszczenia dla pracowników czy biblioteki. Rozwiązanie to w doskonały sposób uzupełnia systemy alarmowe, przeciwpożarowe czy ewakuacyjne. Skutecznie zabezpieczy obiekt przed włamaniem, kradzieżą oraz nieuprawnionym dostępem do wrażliwych danych.

System bibinet dla uczelni działa w oparciu o nowoczesne oprogramowanie i czytniki połączone z komputerem. By uzyskać dostęp do danego obszaru należy przyłożyć do czytnika identyfikator. Może być to karta, brelok lub np. legitymacja studencka. Każde wejście i wyjście jest rejestrowane. W wygodny sposób ogranicza się np. dostęp danych grup studentów do sal laboratoryjnych czy pomieszczeń służbowych. System można komfortowo rozbudowywać, rozszerzając jego funkcjonalność na nowe wydziały, budynki i sale.

Jakie zalety ma system kontroli dostępu na uczelni?

Jego największym atutem jest przede wszystkim maksymalne bezpieczeństwo. Ważna jest również wygoda. Elektroniczna kontrola dostępu nie wymaga zapamiętywania skomplikowanych kodów czy wykorzystywania niepraktycznych kluczy. Działa o wiele skuteczniej od tradycyjnych drzwi z zamkami. Znacznie zwiększa wydajność, pozwalając jednocześnie obniżyć koszty. Nie jest potrzebny skomplikowany system ochrony, rozbudowany monitoring czy dodatkowe stanowisko stróża w każdym budynku.

Technologia bibinet w znacznym stopniu ułatwia zarządzanie nawet największymi placówkami. Odpowiednio zmodernizowana pozwala również na bieżące śledzenie czasu pracy zatrudnionych na uczelni osób. Można wygodnie monitorować każde wejście i wyjście z budynków, otrzymując czytelne raporty, na podstawie których wdraża się działania, prowadzące do zwiększenia wydajności pracowników. To kompleksowe rozwiązanie, sprawdzające się w każdej uczelni.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Telefony stacjonarne – ułatwienie w pracy biurowej
Telefony stacjonarne – ułatwienie w pracy biurowej
Dożyliśmy czasów, w których niemal każdy ma swój telefon komórkowy. Nosimy je ze sobą zawsze, traktując jak rzecz bez której […]
Czym jest siatka cięto ciągniona i do czego służy?
Czym jest siatka cięto ciągniona i do czego służy?
Siatka cięto-ciągniona to rodzaj siatki metalowej stosowanej w budownictwie, produkcji i przemyśle motoryzacyjnym. Siatka cięto-ciągniona znana jest również jako siatka […]
Etapy tworzenia strony internetowej
Etapy tworzenia strony internetowej
Podczas tworzenia strony internetowej rozplanować trzeba wszystko na kilka etapów, które pomogą we właściwym wykonaniu tego zadania. Domena internetowa – […]